November 30

GUSTĂ CU MINTEA, NU POFTI CU OCHII

campanieNu ştiu care e ziua voastră minunată… A mea, în general, e miercuri. E plină, aglomerată, alertă şi mai zgomotoasă decât un cor de ciori, cu sau fără dirijor. Şi, pentru că o oboseală nu vine niciodată singură, într-o miercuri, unu’ mic şi negru (al dracu’ drac) m-a înghiontit să deschid un site. Cred că era PRwave  … Şi ce-mi văd ochii? Un promo numai bun de ispitit: un nou concurs, o nouă provocare şi-o nouă oportunitate să le dau neuronilor ceea ce merită: o nouă caznă şi oboseală cât cuprinde.

 

La început, recunosc, n-am ştiut în ce mă bag. Nevastă-mea, nici atât. Pentru mine, SuperBlog era o nouă provocare, un joint adecvat orgoliului, iar, pentru ea, o jucărie cu care mă lăsa să-mi fac de cap, astfel încât, în weekend, să mă plimb în voie cu aspiratorul şi mopul prin casă, de parc-aş fi un împărat. Aşa … de recreere, ca să mai fac şi eu mişcare, nu doar … tastat.

La prima probă, credeam că sunt pe drumul bun. Îmi plăcea cafeau, cu sau fără espressor şi chiar făceam excese aproape de … leşin. Şi chiar am fost aproape de leşin când, la a doua probă, mi-am dat seama că Ileana Cosânzeana nu ştie că sunt destul de chel. M-am enervat, m-am calmat şi apoi, iarăşi, mi-am stimulat stresul, la cote deloc de lăudat. La a treia probă, eram deja istovit. Vedeam şi în oglindă, vedeam şi ce impresie creez în jur: colegii îmi lăudau cearcănele, nevastă-mea nopţile de nesomn. Mâncam pe apucate, iar când mâncam… mâncam prostii. Şi era doar începutul. Probele au continuat în viteză, iar ritmul mă băgase deja în malaxor. Eram zăpăcit chiar şi când eram foarte atent. Am scris despre ştampile, epilare, tricouri inscripţionate, certificate energetice şi carduri de credit, mai mult, mai puţin sau chiar deloc inspirat.

Şi, chiar când eram aproape sigur că, ceea ce nu te omoară, te întăreşte, hop şi surpriza! Trebuia să plec vreo săptămână departe de casă, în Banat, la o nuntă obligatorie, cu tot cu dar. Nevastă-mea deja îşi facea planuri de … prăjituri, eu mă gândeam cum o să scriu în deplasare, pe teren străin, fără să intru în offside. Aventura n-a fost chiar un coşmar, poate doar drumul, obositor şi lung. Trei probe, despre un parfum, necesitatea cauciucului şi căni numai bune de oferit în dar, le-am scris într-un subsol, la rece, cocoţat pe un scaun de bar. Cât despre calculator, ce să mai zic? Probabil, era nou, acum vreo 15 ani.

campanie obosit (protv)

Din fericire, am revenit acasă întreg şi, chipurile, nevătămat. Oboseala tratată şi cu ceva palincă, dar şi ospeţele, grele, ca-n Banat, mi-au pus capac. Maratonul probelor nu era nici la jumătate, iar eu mă simţeam de parcă l-aş fi parcurs de două ori. Am compensat dezavantajul cum m-am priceput: cafele, ore lungi în faţa laptop-ului şi mâncăruri, deseori copleşite de dulciuri. Proba despre Toni şi Toni Jr., dar şi cea despre Chic Elite le-am depăşit cu chin şi stres. Nici nunta de la Golden Tulip Times şi nici scenariul din carcasa calculatorului nu au reuşit să-mi redea tonusul şi optimismul după care alergam cu limba scoasă.  Mai mult, o indigestie deosebită m-a ţinut treaz o noapte, iar oboseala a devenit … perfectă. Deh, eram ceea ce mâncam…

  

Şi aici, în punctul muribund, nevastă-mea mi-a dovedit, în stilul ei, de ce, uneori, mă alintă „dragul meu”, cu acel ton înţelept cu care înţelegi prostia adânc, până în fibra ei. Mai întâi mi-a raţionalizat cafeau, iar dulciuri am mai văzut doar în reclame, la televizor. A început să mă provoace la plimbări lungi, sub pretextul că vrea să facă mişcare, şi, sub aceleaşi auspicii sănătoase, m-a înecat în apă şi fresh-uri de fructe. Ba, ca să asigure că nu uit să beau porţiile lichide, a început să-mi lipească mesaje mobilizatoare pe frigider, pe laptop, oriunde: „Bea apă, nu te udă!” sau „Bea apă, că plătesc eu întreţinerea!”. Adevărata revoluţie a fost însă şi mai subtilă: cartofii prăjiţi, costiţele, mezelurile şi chiar untul au dispărut, pe rând, din frigider, pentru ca, tot mai des pe masă să apară fructe, cereale, nuci şi seminţe. Norocul meu era că peştele şi legumele mi-au plăcut mereu. Intuiţia ei, că oboseala mea nu ţine neapărat de chinurile intelectuale, ci mai degrabă de modul haotic în care respir, mânânc, beau şi stau inert în faţa calculatorului, s-a dovedit bună. Am început să-mi recapăt tonusul, iar la următoarele probe am început să fiu tot mai … eu. Acum, sunt la finalul unui lung şir de încercări, iar oboseala e firească, dar mai plăcută.

campanie nutrivita 1

Sunt la capătul unei experienţe intense şi-mi dau seama că nu sunt, nicidecum, cobaiul unui maraton de probe, ci exemplu perfect pentru ceea ce Nutrivita vrea să transmită prin intermediul bloggerilor SuperBlog: trebuie să mâncăm cu mintea, nu cu ochii. Şi n-ar fi deloc neinspirat ca Nutrivita să promoveze ideea unei nutriţii sănătoase şi a unui stil de viaţă tonic printr-o campanie grozavă. Cum ar fi?

  • Titluri campanie (exemple):

GUSTĂ CU MINTEA, NU POFTI CU OCHII (public ţintă: în special tinerii şi adulţii) EAT IT, NOT ONLY… I.T.! (public ţintă: în special tinerii) MĂNÂNCĂ ISTEŢ, NU NĂTĂFLEŢ (public ţintă: în special copiii) TRĂIEŞTE CUMPĂTAT, NU (ÎN)DOPAT (public ţintă: toate vârstele)

  • Medii de promovare: on-line şi eter (media on-line, bloguri, radio, TV, reţele de socializare)

Ar fi de preferat atragerea în campanie a unor nume deja consacrate sau influente în mediul on-line sau în eter: TVR2 (post naţional, partener media SuperBlog), RadioLynx (constant promotor şi partener media SuperBlog), Zelist şi toateBlogurile.ro (două platforme dedicate blogurilor româneşti, partener SuperBlog), Cristina Lincu, Christian Hertzug, Daniel Botea, Robin Molnar, Dana Lalici, Manuel Cheţa (toţi câştigători ai SuperBlog, oameni care ştiu ce-i stresul şi oboseala, fiecare pasionat blogger partener al SuperBlog), dar şi alţi bloggeri, juraţi, colaboratori, susţinători sau simpli participanţi la SuperBlog.

campanie parteneri

  • Mesajul campaniei: Nutrivita nu înseamnă doar un furnizor de sănătate şi vitalitate, ci şi filozofia unui stil de viaţă activ şi tonic.

nutrivita

Vă plac dulciurile? Nutrivita vă oferă biscuiţi fără gluten şi fursecuri delicioase, dulci dar extrem de sănătoase. Aveţi probleme în a tolera lactoza? Nutrivita vă sugerează soluţia ideală pentru a scăpa de necazuri: produse fără lactoză.

Nutrivita nu ne învaţă doar să ne hrănim sănătos, ci ne invită şi la mişcare, având resursele şi mijloacele de a ne revitaliza chiar şi după o porţie bună de mişcare, cu ajutorul unor suplimente nutritive  de calitate. Fie că sunteţi sportiv de performanţă, fie că practicaţi sport din plăcere (chiar şi din motive anti-stres), Nutrivita oferă soluţii ideale pentru o nutriţie sportivă adecvată şi refacere după efort: băuturi izotonice, batoane proteice şi shake-uri proteice.

Sunteţi pofticios şi cântarul e un inamic redutabil? Nutrivita vă propune substituente de masă şi gustări hipocalorice mai apetisante ca ciocolata. campanie biscuiti Inspiraţie sănătoasă!

Această campanie a fost imaginată pentru SuperBlog 2015.   


Posted November 30, 2015 by admin in category SECTIA DIVERSE

1 thoughts on “GUSTĂ CU MINTEA, NU POFTI CU OCHII

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 24. Schimbă vieți și ajută la promovarea unui stil de viață sănătos!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>